Algemene voorwaarden retailers

Hieronder kunt u lezen wat u als wederverkoper van Texelana kunt verwachten en wat uw rechten en plichten zijn als u een product in onze webshop heeft besteld.

Bent u consument? Dan verwijzen wij u graag door naar de algemene voorwaarden voor consumenten.

Koopt u iets bij ons? Dan beloven wij u dat wij uw bestelling met veel zorg behandelen en uw privacy en die van uw bedrijf zullen beschermen.

Aansprakelijkheid

De inhoud van deze site, evenals de inhoud van alle andere online uitingen van HebroTex en Texelana, hebben we met veel zorg samengesteld. HebroTex en Texelana geven geen garanties omtrent de aard, juistheid of de inhoud van deze informatie. HebroTex en Texelana zijn nooit aansprakelijk voor eventuele fouten of onjuistheden op deze site. Ook zijn we niet aansprakelijk voor de gevolgen die het gebruik van eventuele onjuiste informatie op deze website heeft.

Bestellingen

Plaatst u een bestelling via onze website voor retailers? Dan bent u officieel een wederkoper van ons product en dan gaat u een overeenkomst/betalingsverplichting met ons aan. Hiermee geeft u te kennen dat u akkoord gaat met deze algemene verkoopvoorwaarden van HebroTex en Texelana.

Prijzen

De prijzen staan zowel inclusief als exclusief btw vermeld. Eventuele verzendkosten zijn niet in de prijzen opgenomen.

Betalen

Nadat wij u hebben toegevoegd aan ons retailteam, krijgt u de inloggegevens om via de webshop uw bestelling te plaatsen. U kunt u dan online bij ons op rekening kopen.

Afleveren

Bestelt u goederen via deze website, dan leveren wij deze af op het door u aangegeven adres. Dit adres noteert u tijdens de bestelprocedure. Wij zijn niet verantwoordelijk voor onjuist ingevoerde adressen.

Verzendtarieven Nederland

Of u nu een Nederlands of buitenlands verzendadres opgeeft, wij leveren onze  goederen altijd volgens de Nederlandse verkoopbepalingen. Deze kunt u lezen in onze algemene voorwaarden

  • Bestellingen onder een bedrag van 275 euro exclusief btw: 10 euro verzendkosten.
  • Bestellingen boven het bedrag van 275 euro exclusief btw: gratis verzending.

Verzendtarief buiten Nederland

Neem contact op met Willem Jan Kraanen van Texelana om de mogelijkheden en tarieven te bespreken: (0222) 31 41 77.

Levertermijn

Maximaal 4 werkdagen na ontvangst van de betaling. Op zaterdag en zondag verzorgen wij geen verzendingen. Bestellingen die u op deze dag plaatst, verwerken wij maandagochtend. Wanneer wij de levertermijn om welke reden dan ook overschrijden, brengen wij u schriftelijk of per e-mail op de hoogte. U heeft dan het recht om de aankoop schriftelijk of per e-mail te annuleren.

Langere levertermijn

Dekbedden met vulling van kamelenhaar, kasjmir, wildzijde en maïs hebben een langere levertijd, die varieert van 1 tot 4 weken.

Heeft u nog vragen? Mail of bel ons: administratie@hebrotex.nl (0222) 31 41 77 (op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur). Onze voorkeur gaat uit naar emailen. Zonodig bellen wij u terug.

Ik wil iets ruilen / retourneren

Heeft u iets gekocht via Texelana.nl en wilt u het terugsturen of ruilen?

Retourkosten (kosten die u maakt om een artikel naar ons terug te sturen) zijn voor uw rekening. Tenzij een een artikel door ons toedoen niet voldoet (beschadigd / anders geleverd dan besteld). Dan betalen we aankoopbedrag, retourkosten en eventuele verzendkosten terug, zodra het pakket bij ons binnen is.

Hieronder kunt u verder lezen wat u kunt doen en wat uw rechten en plichten zijn bij ruilen en retourneren.

Wilt u retourneren?

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel een mail, met de reden van retour: administratie@hebrotex.nl

Wij sturen u  een mail terug, met alle informatie die u nodig heeft.

Heeft u deze mail binnen? Stuur het artikel dan binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel terug.

Bij terugsturen van een product zonder dat u een vervangend product wilt, vergoeden wij het aankoopbedrag en de verzendkosten. U betaalt zelf de kosten van retourneren. retourkosten verschillen per pakketdienst.

Als een artikel door ons toedoen niet voldoet (beschadigd / anders geleverd dan besteld), dan vergoeden we het aankoopbedrag + de retourkosten die u heeft gemaakt. Dit storten wij op uw rekening zodra het pakket bij ons binnen is. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor uw rekening.

Wilt u ruilen?

Stuur ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw artikel een mail. Schrijf product/maat van het product dat uw wilt hebben in de mail: administratie@hebrotex.nl

Wij sturen u  een mail terug, met alle informatie die u nodig heeft om het product te ruilen.

Heeft u deze mail binnen? Volg dan de instructies in de mail en stuur het te ruilen artikel binnen 14 dagen terug.

Als een artikel door ons toedoen niet voldoet (beschadigd / anders geleverd dan besteld), dan vergoeden we de retourkosten die u heeft gemaakt zodra het pakket bij ons binnen is. In alle andere gevallen zijn de retourkosten voor uw rekening.

U betaalt bij ruilen altijd maar één keer verzendkosten. Texelana betaalt de verzendkosten van het nieuwe product/de nieuwe producten.

Waar moet een te ruilen/retourproduct aan voldoen?

Het product moet ongebruikt zijn.

Voeg de originele pakbon bij uw retourpakket. Kras geen informatie door.

Wij hebben een eigen reparatieservice. Bij beschadigingen en onvolkomenheden door ons toedoen en/of binnen de garantietermijn, kunt u daarvan gratis gebruik maken. In andere reparatie- of verstelgevallen kunnen wij met u een prijsafspraak maken.

Wij willen graag dat u er alles aan doet om het product netjes terug te sturen in de verpakking waarin u het van ons kreeg.

Retouradres

HebroTex BV, Heemskerckstraat 8, 1792 AB Oudeschild-Texel.

Heeft u nog vragen? Mail of bel ons: administratie@hebrotex.nl (0222) 31 41 77 (op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur).